Въпроси и отговори

Как да поръчам?

1. Изберете желаните продукти и ги добавете в количката, като изберете желаното количество. Добавените продукти се показват в раздела "моята количка".

3. За да завършите поръчката, отворете „моята количка“. Проверете датите за фактуриране / доставка, изберете начин на плащане и завършете поръчката.

4. След завършването на поръчката, ще получите на посочиния от вас имейл потвърждение.

Мога ли да променя поръчката си, след като я финализирах?

След завършване на поръчката вече не може да се правят корекции/ промени в клиентския акаунт. Но при необходимост може да се свържете с нас на телефонния номер +359 877 100229 или на имейл адреса: contact@gustapro.bg

Как да платя?

Имаме на разположение 2 начина на плащане: пари в брой или с банковата карта при доставка ИЛИ онлайн с карта.

Колко време ще отнеме доставката на поръчката ми?

  • Поръчки с доставка в цяла България: 24-72 часа от завършването на поръчката.

Каква е цената на доставката?

  • Пратките пътуват за сметка на клиента, като сумата за доставка e 9 BGN.

Могат ли продуктите да бъдат повредени по време на транспортиране?

Гарантираме доставката на продуктите в оптимални условия, при една и съща температура както за замразени, така и за охладени продукти, които се транспортират с превозно средство с контролирана температура.

Доставяте ли поръчката до вратата?

Да, поръчката се доставя от нашите представители до вашата врата.

Може ли някой друг да вземе поръчката вместо мен?

Да, някой друг може да получи поръчката, при условие, че знае номера на поръчката и името на лицето, което е направило поръчката.

Получих продукт, различен от поръчания. Как да процедирам?

Ако сте получили продукт, различен от поръчания, нашата препоръка е да откажете колета при доставка.

Ако сте приели колета, моля, свържете се с нас възможно най-скоро на имейл адреса contact@gustapro.bg или на +359 877 100229

Могат ли поръчаните продукти да бъдат върнати?

Ако сте недоволни от продуктите, закупени от gustapro.bg и искате да се откажете от покупката, можете да кандидатствате за процедурата за връщане на продуктите в рамките на максимум 10 дни от получаването им.

Правото на връщане в рамките на 10 дни е регламентирано от Наредба 130/2000 относно защитата на правата на потребителите при сключване и изпълнение на договори от разстояние.

Правото на връщане след 10 дни е адресирано до клиенти, закупили продукти онлайн от уебсайта www.gustapro.bg



× logo

Абонирайте се за нашия Newslatter, за да получавате най -новите оферти!